top of page
חיפוש

חשיבות ביטוח בריאות פרטי בתקופה שלאחר הקורונה

ביטוח בריאות פרטי הוא מוצר חשוב, אולי אחד החשובים ביותר שמשלים את הכיסוי הקיים בקופת חולים, הביטוח הפרטי דואג לנו במקרה הצורך לכיסויים קטסטרופליים כגון השתלות, טיפולים מיוחדים בחו"ל, תרופות שלא בסל הבריאות וניתוחים בחו"ל שעלותם יכולה להגיע למאות אלפי שקלים ושעליהם אין מחלוקת מכיוון שהם לא מכוסים או לא ניתן לבצע אותם במהירות הנדרשת דרך קופת החולים, כמו כן הביטוח נותן כיסוי למי שרכש אותו גם על כיסויים מקבילים לקופה כגון: ניתוחים בארץ, התייעצויות עם רופאים מומחים, אבחונים, רפואה משלימה וכו'.

כולם מודעים לכך שמצב הרפואה הציבורית לא תואמת את הסטנדרטים שאנחנו רוצים למשפחתנו במקרה הצורך גם לפני משבר הקורונה שפוקד אותנו והשאלה מה יקרה מפה והלאה כשבתי החולים יהיו עמוסים יותר, שניתוחים או טיפולים לא דחופים נדחים וכדומה.

כל עוד משבר הקורונה כאן וכל עוד אין פתרון נראה באופק אנשים כנראה יעדיפו לא לגשת לבתי חולים, יעדיפו לדחות דברים לא דחופים כמו ניתוחים קלים, שלא לדבר על האפשרות להתייעצות עם רופאים מומחים או לקבוע תור ל MRI או CT, תנסו לתאם היום בדיקה או תור לרופא ותבינו שכנראה אם זה לא ממש דחוף לא תקבלו את השירות מקופת החולים, לפחות לא כרגע ואנחנו לא יודעים מתי זה יחזור למצב תקין.

 

ביטוח בריאות פרטי נותן לנו מגוון אפשרויות במצבים אלו, יש לנו אפשרות לקצר מגוון פעולות שעד היום יכול להיות שקיבלנו אותם בצורה תקינה, אך לאור המצב כנראה שהשירות שנקבל מהקופה יפחת.


בניתוחים – ניתן לתאם ניתוח דרך רופאים פרטיים בבתי חולים פרטיים ובמקרה הצורך גם מהיום למחר ללא חשש.

בהתייעצויות – פוליסות הביטוח נותנות לנו את האפשרות לקבל החזר מהביטוח הפרטי במקרה של ייעוץ פרטי וכך לא צריך לעבור דרך קופת החולים, כמו כן יש את האפשרות לייעוץ אונליין מה שחוסך לנו הרבה זמן וכסף ולא מצריך מאתנו להמתין ימים או שבועות במקרה הצורך.

אבחונים – לחברות הביטוח יש הסכמים עם מגוון מחלקות בבתי החולים הפרטיים, אסותא, מדיקל סנטר ועוד רבים וטובים מה שנותן לנו את האפשרות לקבל אבחון מהיר תוך ימים בודדים ולא לדחות ולהישאר ללא ממצאים או טיפול שלפעמים גורם לנו לנזק מתמשך וכאבים שלא לצורך.

 

מצב הרפואה הציבורית במיוחד כתוצאה מהמשבר נמצא בנסיגה ואתם לא רוצים להגיע למצב שאתם גורמים לכם נזק בגלל המצב ובגלל חוסר הטיפול הרפואי הנדרש.

אנחנו בזקצר ביטוח ושוק ההון נשמח לתת לכם את השירות המיטבי בכדי להתאים לכם את הביטוח שתואם לצרכים שלכם ושל משפחתכם.


#ביטוחבריאות יסויביטוחי ריאותהמשפחה #ביטוחושוקההון #ההצלחהשלךהיעדשלנו #כאןבשבילכם

32 צפיות
bottom of page