top of page
חיפוש

חשיבות בדיקת תיק הביטוח עם איש מקצוע

בתקופה זו כולם מקבלים את הדוחות השנתיים שלהם וזה בדיוק הזמן לעבור על סכומי הביטוח הקיימים, הפרמיות שמשולמות ולהבין מה בדיוק יש לנו ומה מתאים לנו.

איך נדע מה מתאים? במה לבחור? בייחוד בתקופות כאוטיות, שלא בהכרח ברור מה האופציה הנכונה ביותר?

איך אנחנו יודעים באיזה כיסוי לבחור?

הריי בסופו של דבר אנחנו לא באמת מבינים את האותיות הקטנות, אנחנו רוכשים במהלך הזמן ביטוחים שונים בכדי שבמקרה הצורך הם יתנו לנו פתרונות למקרים קטסטרופלים שיכולים לפגוע בנו בצורה קשה.

מטרת הלקוח בסופו של דבר היא לא להבין בביטוח, ניתן אמנם להבין בצורה כללית מאוד אך בכדי להיכנס לעומקם של הכיסויים והתיק הביטוחי יש להתייעץ עם בעל מקצוע שעליו אנחנו סומכים בכדי שייתן לנו תמונה נכונה על הכיסויים שלנו והצורך האמיתי להחזיק בכולם או בחלקם.

 

יש המון סוגי כיסויים - לא כולם מתאימים לנו.

לכל אדם ואדם יש להתאים את הכיסויים שתואמים לצרכיו בלבד, כל אחד שונה מהשני ולפיכך לכל אחד יש להתאים בדיוק את מה שמתאים לו מבחינת כיסוי וכמובן מבחינת עלות.


הביטוח בסופו של דבר נועד כדי להבטיח את עתידנו הכלכלי במקרה קיצון ולא יכול להיות שלא נשב פעם בכמה זמן עם בעל מקצוע בשביל לבדוק ולעבור על התיק הביטוחי שלנו.

אנחנו נוהגים להקל בזה ראש אבל זה תחום מאוד חשוב שיש לתת לו את תשומת הלב המלאה.

 

משרדנו מתמחה בכמעט כל סוגי הביטוח, אנחנו נוהגים לשבת עם הלקוחות שלנו אחת לתקופה ולסדר להם את התיק הביטוחי, לשפר כיסויים לפי צורך ולעדכן שיש אפשרות להוזיל.

כל בעל מקצוע מתמחה במשהו שונה, אתם לא צריכים להיות טובים בהכל או לדעת הכל אך בדברים החשובים באמת יש לפנות למקצוען.

אל תזניחו את תיק הביטוח שלכם.


#דוחותשנתיים יסויביטוחי נשימקצוענכונים #ביטוחושוקההון #ההצלחהשלךהיעדשלנו #כאןבשבילכם

25 צפיות
bottom of page